"

ADAM FITNESS: Jana Milo

01. 03. 2016 17:30 - Táto neprehliadnuteľná bikini fitnesska je pre mužov silnou inšpiráciou a pre ženy názornou motiváciou. Jej fotky a video vás presvedčia, že keď sa chce, tak to ide.
Neobľúbený cvik? Nepozná.
Autor: Dušan Křístek
 
 
 

Jana Milo

 

Vek: 27 rokov

Miery: 93 – 72 - 93 cm

Váha: mimosúťažná 62 kg, súťažná 56 kg

Výška: 169 cm

 

ADAM FITNESS: Jana Milo Prečo a kedy nastal ten hlavný impulz, že si si povedala „Idem cvičiť, idem na sebe makať?“: V roku 2012 som začala pracovať vo fitness centre Mozolani v Žiline ako recepčná. To bol môj prvý kontakt s posilňovňou a mala som možnosť vidieť ľudí rôzneho veku a výkonnosti cvičiť. Začala som sa zoznamovať s výživovými doplnkami, strojmi na cvičenie, náradím a s ľuďmi, ktorí sa cvičeniu venujú kondične alebo súťažne. Môj šéf Andrej Mozoláni videl vo mne fyzický potenciál na uplatnenie vo vtedy sa rozvíjajúcej disciplíne bikiny fitness a navrhol mi, aby som sa skúsila pripraviť na súťaž. Bola to pre mňa veľká výzva, pretože dovtedy som nikdy necvičila a v strave som sa neobmedzovala. Nepovažovala som to za potrebné, pretože som bola vždy veľmi štíhla. Rozhodla som sa to skúsiť aj z dôvodu, aby som prekonala moju dovtedajšiu hanblivosť a získala sebavedomie. Moja prvá príprava bola pre mňa najťažšia, pretože som sa veľmi bála zlyhania. Po prvej súťaži sa dostavil veľký pocit šťastia a to bol pre mňa impulz, aby som už nikdy nechcela prestať cvičiť.

Ako vyzerá tvoj týždenný tréningový plán? Môj tréningový plán je rozdielny v čase mimo súťažnej sezóny a v čase prípravy na súťaž. V čase prípravy na súťaž vo fáze budovania objemu svalovej hmoty trénujem podľa vzorca 3 + 1, to znamená, 3 dni za sebou silový tréning, následne 1 deň bez tréningu. Neskôr vo fáze odstraňovania prebytočného tuku a tvarovania svalstva, v takzvanej  “rysovačke“ trénujem podľa vzorca 6 + 1, to znamená 6 dní za sebou ráno aeróbna aktivita, takzvané „kardio“ a večer silovo-tvarovací tréning, následne 1 deň bez tréningu.

Je nejaký cvik, ktorý nemáš rada, ale napriek tomu ho musíš / mala by si ho robiť? Nemám neobľúbený cvik.

VIDEO: Také telo si treba zaslúžiť

 

S fitness ide ruka v ruke aj úprava stravy. Máš v tomto smere nejaký hriech, ktorého sa nevieš vzdať? Priznávam, že v období „rysovačky“ neodolám orechom.

Určite sa nielen pri cvičení okolo teba pohybuje veľa chlapov. Prezraď taký ten svoj mužský ideál... Nikdy som nemala konkrétny typ. Muž ma musel najskôr zaujať a potom sa mi možno začal aj páčiť.

Pokračovanie článku pod reklamou videoreklama

Za ten čas čo aktívne cvičíš a chodievaš na súťaže, určite už máš doma na poličke nejakú trofej. Ktorú doteraz považuješ za najhodnotnejšiu? Áno, mám v obývačke niekoľko políc zaplnených diplomami a pohármi. Najviac si cením pohár a diplom z Majstrovstiev sveta v Kanade z roku 2015.

Každý športovec má svoju vysnívanú métu. Tá tvoja je? Mojou métou je dosiahnuť čo najviac, a byť v športe čo najlepšia.

Čo by si odkázala ľuďom, ktorí necvičia? Ľudia by si mali uvedomiť, že cvičia pre svoje telo a zdravie, preto by som im odporučila, aby to aspoň vyskúšali a pokiaľ ich to nebude napĺňať a baviť v posilňovni, aby si hľadali nejakú inú alternatívu pohybu, ako napríklad box, tanec, beh...

ADAM FITNESS: Jana Milo

Autor:  ADAM.SK

NAJČÍTANEJŠIE

 

SPRÁVY

 

DOPRAVA

 
Boli ste sa počas prázdnin vyblázniť na nejakom letnom hudobnom festivale?
jasné, to musí byť
15%
chodievam, ale tento rok mi to nevyšlo
10%
nie, tento druh zábavy mi nič nehovorí
75%
 

MACHO