"

Komu urobila selfie horúčka dobrý biznis?

04. 02. 2016 14:00 - Dokonalé selfie je často výsledkom náročného fotenia, ktorému predchádza aj príprava vzhľadu. Dnes už ale nestačí iba módny účes a dobré oblečenie.
... a potom sa usmiala na všetky zubné kazy.
Autor: getty images
 
 
 

Posadnutosť dokonalým vzhľadom na autoportrétoch prináša veľa práce aj zubárom a ortodontistom. Ľudia totiž chcú mať na týchto fotkách aj hollywoodsky úsmev. „Posadnutosť selfie vedie k šíreniu dentálnej dysmorfie,“ tvrdia britskí psychológovia. Ľudia začínajú mať  úzkosť z nedokonalého chrupu.

:gallery:true:true:true

Zubári z London Smile Clinic tvrdia, že v posledných rokoch vzrástol počet klientov o 30 percent. Ľudia žiadajú dokonalý úsmev na fotkách, hoci si uvedomujú, že mobily poskytujú deformovaný obraz reality. „Problém pri selfie je ten, že sú robené zblízka, takže ten obraz býva zakrivený. Zuby tak často vyzerajú oveľa viac vystúpené, ako sú v skutočnosti, pripomínajú zuby koňa, čo môže byť navyše zdôraznené nelichotivým bleskom. Pretože sú zuby väčšinou v strede obrázku, ľudia chcú stále častejšie, pochopiteľne , vyzerať lepšie. Aj keď tieto fotky zdôraznia nedostatky chrupu, môžu byť aj zavádzajúce,“ uviedol šéf londýnskej kliniky doktor Tim Bradstock-Smith.

Ľudia kvôli lepším selfie žiadajú najčastejšie narovnanie predných rezákov a bielenie. "Ľudia sa obávajú toho, ako vyzerajú ich zuby na fotkách, hoci keď sa pacienti dostavia osobne, často ich zuby vôbec nevyzerajú tak zle,“ dodáva Bradstock-Smith v rozhovore pre denník The Telegraph.

:gallery:true:true:true

Autor:  Famous

NAJČÍTANEJŠIE

 

BIZNIS

 

ADAM GIRL

 

ŠPORT