"

Najnudnejšia reklama sa stala hitom: Keď ju uvidíte, pochopíte

03. 03. 2016 14:00 - Reklama na ropný priemysel nezaujme veľa ľudí, keď ale viete ako na to, respektíve s kým to spropagovať, môže ísť o najzaujímavejšiu reklamu. 
Reklama, ktorá sa stala hitom.
Autor: prinscreen youtube.com
 
 
 

Keď sa video spoločnosti objavilo na sociálnej sieti Reddit, ihneď začali nudnú reklamu pozerať tisíce ľudí. Aj keď bola natočená už dávnejšie, až teraz si ju ľudia všimli. Firma EPCM vie, koho obsadiť do svojho spotu. Ich tvárou sa stala Juliana Morgan, ktorá sa objavila v extrémne úzkom tričku.

Očarujúca moderátorka vysvetľuje zložité procesy, pričom používa nudné slová. Len málokto sa ale dokáže sústrediť na to, čo vlastne hovorí. Jej prsia v obtiahnutom tričku sú totižto neprehliadnuteľné.

Vďaka tejto kráske sa stala reklama virálnou a videlo ju viac ako 150-tisíc ľudí, informuje dailymail.co.uk. Komerčne ju režíroval Josh Harraway a vedel, akým smerom sa uberať. „Inteligentná, talentová mladá dáma v tejto reklame je Juliana Morgan,“ informovala spoločnosť. Zabudli ale ešte na jednu vec, okrem toho je aj poriadne obdarená.  

VIDEO: Pozrite si, ako sa robí reklama. 

Pokračovanie článku pod reklamou videoreklama
Autor:  ADAM.SK

NAJČÍTANEJŠIE

 

KURIOZITY

 

DR. ZVIERA RADÍ

 

TECHNIKA