15.2.2016 10:10 | Zaujímavosti

Zdá sa vám to pritiahnuté za vlasy? Japoncom zjavne nie

Tichý klient, dobrý klient.
Tichý klient, dobrý klient.
Zdroj: Famous
Japonci sú povestí dlhými pracovnými dňami a neschopnosťou odpočívať. Pre všetkých, ktorí nemajú čas vziať si dovolenku, má riešenie cestovná kancelária Unagi Travel.

Tá totiž takým workoholickým existenciám ponúka možnosť vyviezť na výlet aspoň vlastného plyšového medveďa. Pracujúci môže veselo drieť do odpadnutia, zatiaľ čo jeho chlpatá hračka sa pozrie do sveta. Majiteľ cestovky Sonoe Azuma pozbiera hromadu plyšiakov, bábik a ďalších hračiek, odvezie ich na vyhlásené miesto v Japonsku, a tam ich  naskladá tak, aby sa vynímali na fotke. Urobí pár záberov a tie po dovolenke rozpošle ich spokojným majiteľom.

„Chcel som poskytnúť dovolenku ľuďom, ktorí  sami na dovolenku nemôžu ísť, pretože sú napríklad v nemocnici, nemôžu si zobrať voľno alebo majú veľa práce či málo peňazí,“ zdôveril sa Azuma v rozhovore pre denník The Telegraph.

Plyšiakov a hračky tak berie do chrámov a svätýň Kamakura či na Tokijskú vežu. Väčšinu klientov tvoria Japonci, ale začína pribúdať záujemcov zo zahraničia, tých je už vyše desať percent. Najdrahšia dovolenka na Havaji stojí hračku (teda jeho majiteľa) v prepočte cca 407 €, tie najlacnejšie výlety sa dajú kúpiť v prepočte za cca 32 €.

Reakcia našej redakcie: Ak niekto dokáže urobiť na takejto blbosti biznis, tak klobúk dolu.

Čítajte ďalej
Vianočné inšpirácie
Vianočné inšpirácie